Mrvgk38 Yeni doktordan geldim ikiz gebelik hamileyim 11+4 biri aşırı derece hareketli hiç durmuyor diğeri çok hareket etmiyor erkek bebek hareketli olur derler biri kız diğeri erkek mi acaba
Zeynepgl Mrvgk38 Yok hayır böyle bir şey yok benimde kız hiç durmuyo aşırı hareketli çoğu erkek bebeği olan arkadaşlarımda çok anne karnında hareket etmiyo demişti yani cinsiyetle bunun hiç alakası olamaz canım
Deletedmom_33 Mrvgk38 Erkeğe hamileyim ama kendim hissedene kadar 18+2 ultrason da hiç hareket ederken görmedik
Deletedmom455465 Hamileliginizi yeni mi öğrendiniz. Birde 11 haftalikken hareket ediyorlar mi gercekten
ipekveatlas hafta da hareket ettiğini hissedebilir misiniz bilmiyorum belki de hissettikleriniz bağırsak hareketi falandır cinsiyetle alakası yok bu arada bebek hareketlerinin
Guncem Ultrasonda gördüğünüz hareketleri kastediyorsunuz sanirim. Bizimkide yerine sığamıyor gibi aktif 11 den beri 12 de doktorum kemik yapisindan kıza benzetti.
kereminannesiii1 Deletedmom_33 bizimki de ultrasonda hareketli ben 18+3 üm ara ara hissediyorum ne zaman doktora gitsek kolları ayakları durmuyor bi de ben hissetsem şöyle gümbür gümbür erkek bide 🤣
Deletedmom_33 kereminannesiii1 Ben hissettigimden beri kıpır kıpır durmuyor. Ama o zamana kadar hiç ultrason da parmak bile oynatmadı 🤣🤣
kereminannesiii1 Deletedmom_33 ahh ben de hissetsem keşke öyle demek ki insandan insana değişiyor ama çok güzel bir duygu 😍