sedaozdemirr Kızlar bebeklerınız ıcın makrome ısımlık yaptırdınız mı?Güvenilir bir site var mı bildiğiniz?Resimde koyar mısınız?🤗🤗
tazeannecik1 sedaozdemirr moon.desing08 instagram adresi ben oraya yaptırdım güzeldi fotoğrafları var sayfada 130 tl
G_M_Z sedaozdemirr Instagram dan ss.bohostudio sayfasından yaptırdım gayet de memnunum tam istediğim gibi oldu 🥰 sayfayı inceleyebilirsiniz 🥰
Ozoguz sedaozdemirr https://resimyukle.io/r/NVKfdwCNjq gardrops uygulamasından yaptırdım canım. Şuan bende makrome avize arayışı içerisindeyim 😂
Aycdlpyrz Bende burda durayım :) netten araştırdım kendim yapmayı planlıyorum ama bakalım fikir değiştirmezsem. Hepsini sipariş edip yapabiliyorsun nasıl olur bilmiyorum ama
Glsh14 ss.bohostudio instagram adi.kargoyka birlikte 145 liraya yaptirdim makrome kapi susu.sizde isterseniz bi inceleyin😊