Crixus1313 Arkadaşlar 30. Haftamıza girdik. Bebeğimin boyu 38 cm kilosu 1.5 sizde durumlar ne merak ediyorum. Boyu kısa geldi biraz bana 😕
Happybsrn Crixus1313 minyonmusun , bı iki cm kısa olsun ne olacak Allah sağlık versin, benim anlamadığım bebek kısa doğarsa kısa bir birey mi olacak demek yani anne karnında en fazla ne kadar olabilir ki, hep merak ediyorum 🙄😏😏
Kelebekk-0307 Happybsrn bunun minyon olmakla alakası yok bence bebegin ne kadar aldığıyla alakalı bir durum ama kısa uzun zayıf kilolu fark etmiyor tabii ki zaten net ölçümler değil hiçbiri. Ama nedense surekli bir boy kilo sorma durumu oluyor doktor normal demişse gerilim var dememişse sorun yok bana göre kısa geldi tabiri de doğru değil.
Crixus1313 Happybsrn bizim değerler aralığı dışında kaldığı için cücelik olabilir demişlerdi o nedenle amniyosentez yapıldı ve hipokondroplazi genine bakıldı cok sükür negatif cıktı sonuc yani sağlıklı. Ama o 1 ay nasıl geçti bilmiyorum cok üzülmüştük. Kesinlikle katılıyorum sağlıklı olsun 1-2 cm kısa olması hiç önemli değil ama insan yine de bi kıyas içerisine giriyor refleks olarak acaba yolunda gitmeyen bi sey mi var diye o yüzden sordum
Happybsrn Kelebekk-0307 kız bana ne diyorsun 🤭🤭 soruyu sanki ben mi sordum, yani genetik olabilir diye söylüyorum, ben de doğru bulmuyorum zaten yok bna az geldi, Yok kg az geldi bna göre, önemli olan gelişimi tabiki
Happybsrn Crixus1313 tmm işte sağlıklı çıkmış dert etme. inşallah sağlıkla kucağına alırsın kıyaslama yapmak çok yanlış, zaten internette var hafta boy uyumu ona bak o ortalamayı veriyor zaten , burdakiler ile kıyaslama çünkü herkes ayrı