Seymaben Denizmrt vajinal ultrasonun hic bir zarari yoktur ki bende dahil olmak uzere cogu hamile kadin ilk keseyi vajinal ultrasonla gorduk zaten düsük riski yaratan bir sey olsa doktor bunu zaten yapmaz rahat ol 😊😍
tiniminihanim_ Denizmrt şuan gebeyim 5 haftalık 😌 bende çok pinpirikliyim çarşamba kese için gideceğim bakalim
Esraliiii Denizmrt dhdh onu ilk gördüğümde Dr a dedim ki bunu bana mı seyetceksiniz haha Dr da gülmüştü neyse ki acimadi
Denizmrt dilara_cinar99 Şükür canm inşallah ya Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
BrsnAy27 Denizmrt o tanıdığın kör cahil sanırım canım ksuura bakma da. Öncelikle hayırlı olsun umarım sağlıkla gebeliğini tamamlar ve kucağına alırsın. Onun bunun lafıyla kafana bisey takma. Bu süreçte herkes bisey söyleyecek çünkü. Doktor zararlı değil dediyse zararlı değildir. Ki zararlı olamaz zaten böyle bisey mantık olarak. Ne güzel kese görünmüş neden düşük yapasın. Onun bebeği sağlıksızdir ve düşük yapmıştır alttan muayene ile ilgisi olamaz. Kafanı bunlarla bulandırma
Denizmrt tiniminihanim_ ay çok sevindim inşallah sağ Salim kucağına alırsın inşallah canm bebeğini 🥰🙏
211212g Denizmrt öyle bişey olmuş olsa doktorlar hiç bakarmı genelde erken gebelik haftalarında karından görünmediği için vajinal bakılır ve riskli gebeliklerde vajinal bakılır çünkü en net ordan görülür 32 haftaya kadar her ay vajinal kontrol yapıldı bana çünkü düşük ve erken doğum riskim olduğu için ve hiç bir sorun yaşamadım ☺️
Mrvgk38 Denizmrt hiç sıkıntı etme yeni doktordan geliyorum doktor kanaman olmadığı sürece korkma dedi ağrıların felan olursa normal dedi
Denizmrt Mrvgk38 aynen canm inşallah şükür şimdilik bişey yok inşallah da olmaz bu arada senin ne kadar canm 😊
Zln2152 Denizmrt düşükle hiç bir alakası yok canım öyle birşey olmuş olsa hiç bir doktor böyle bir riski alamaz maalesef. Ben 7+5 haftalıkken bile hep alttan baktı 6 haftalıkken vajinal ultrasondan kalp atışları da başlamış dedi mesela. Alttan bakınca daha net ve iyi anlıyorlar canını sıkma tatlım 🥰
SelmaGl Denizmrt iki gebeliğimide erken öğrendiğim için vajinal bakıldı ilk haftalarda çok şükür bir sorun olmadı
Denizmrt SelmaGl ne güzel 🥰🙏 benm de 2 seferdir vajinal bakılıyor ama yorumları okudukça rahatladm çok şükür 🥰🙏
Umutduru Denizmrt canım öncelikle hayirli olsun🙏🏻 ben de sat a göre 4 haftalik hamileyim.En son kan verdiğinizde değerniz kaçti acaba ben de persembe günü gitmeyi düşünüyorum da o zaman 4+6oluyoruz da kese görünür mü bilemedim
Denizmrt Umutduru saol canm sana da hayırlı olsun bende 4+4 hamileym dün kan verdim 2528 di bu gün kan vermedim alttan baktı öyle keseyi gördük sadece 2 hafta sonra tekrar gel dedi inşallah bebeği ve kalp atışını duyarım🙏
ipekveatlas alttan muayene olmak hic bi sekilde bebeğe zarar vermez yurtdışında yaşıyorum herkese yapılıyo kanama olsa dahi alttan bakıyolar hic bi zararı yok!!!! yok ben baktırdım düsük oldu yok şu oldu diyen cahiller keske hic konusmasalar. alttan muayene olmak asla düsüğe sebebiyet vermez baska sebepler vardır
Denizmrt ipekveatlas detaylı bilgin için teşekkür ederim canm 🙏 inşallah böyle yorum duyunca bnde tedirgin oldum baya ama burda okuduklarmdan sonra baya rahatladm Rabbime emanet inşallah 🙏
3mlek2bebkannesi Denizmrt oğlumda her ay vajinal muayene oldum şimdi 32+6 haftalığım 29 haftadan bu yana vajinal muayene oluyorum rahim ağzı uzunluğu için düşüge neden olan birşeyi doktorlar neden yapsınlar
Denizmrt 3mlek2bebkannesi sağ Salim kucağına al inşallah bebeğini 🥰🙏 inşallah bakalım bnde böyle okudukça rahatladm 😌
Mozarella Denizmrt itmiyorlar ki fazla korkma bende baktırdım ama mecburiyetten 5.hwftanin sonunda. Neden erken gittin ama 6da gidince görünürdü çok mecbur kalmadıkça alttan baktırma yine de
Denizmrt Mozarella ya aslında erken gittim ama okadar meraktaym ki inan sabremedm 😌 inşallah 2 hafta sonra tekrar gel dedi kalp atışını ve bebeği görürüz 🙏🥰
Mrv_bdk Denizmrt ne alaka düşükle onun ilgisi. Benimde karın etim kalın olduğundan kese göründü ama kalp atışı alınmamıştı 8haftalikken vajinal ultrason ile bakıldı. Şuan 38 haftaligiz
Guncem Böyle bilimsel konularda gozu kapali nedensellik bağı kurabilen, su sundan olur bu bundan olur diyebilen insanlarin sözlerine itibar etmeyin. Hekim bilgi ve tecrübesi > elalemin zırvalamasi. Bence kıyas bile edilemez de yine de olsun.
gurbetcianne97 Denizmrt tanıdığınız bol keseden sallamış. Yurt dışında 13 haftaya kadar karından zerre bakılmaz. Doktorların bebeğinize kastı yok zararlı olsa yapmazdı emin olabilirsiniz ☺️
Selindrellaa Denizmrt milletin gereksiz yere panikletmesi yok mu! 6.haftamda ben de baktırdım hiç bişey olmadı korkma. Kötü olsa doktor teklif etmez zaten merak etme
Dilayyyyy Denizmrt doktorlar zararli olan birseyi yapmaz endise etme bnmde 2 muayenen alttan oldu ztn sadece ucunu sokuyor hepsini sokmuyor ki endise etme olmasi gerekeni yapmış doktorun