Evet kızlar benim her ay endokrine kontrolüm var tiroid için kan verdim endokrine oradan kadın doğuma ikili tarama sonucumu göstermek için geçtim sıra fs beklerken gözüm karardı sesler gitti ve bayılmışım hemşireler falan geldi açtım şekerim muhtemelen düştü kesme şeker verdiler hemen elim ayağım titriyordu kadın doğum doktorum kızdı aç kalmıycaksın bu saatten sonra dedi been kan isterken. Şeker ölçümü hariç asla aç istemem aklında bulunsun dedi ikili tarama temiz çıktı çok sukur ama hala tansiyonum 80/50 :(