gamzecevik1 Arkadaşlar Allah izin verirse bebeğim temmuzda doğacak. Yazlık kıyafetlerini zaten alıcaz. Ama kışlık kıyafetlerini de şimdiden almalı yoksa büyüdükçe mi almalı. Sizler nasıl yapacaksınız
2bebe1gebe gamzecevik1 büyüdükçe çünkü her ay her aya uymuyor elinizde patlıyor bazı kıyafetler ben ilk doğumda yaptım o hatayı 50 ye yakın hiç giydiremedim 2.de hep ayına uygun aldım ve mesela şuan kıxım 11 aylık olucak ama 6 ay kıuafet giyiyor herkes hediye getiriyor 9 12 ay ama kocaman oluyor gelen hediyeler elimde patlıyor şuan mesela😂