Huser Kızlar merhaba 6+5 günlüğüz ve 1 aydır geçmek bilmeyen boyun ve omuz ağrısı yaşıyorum boyun düzleşmem var. Hamile olduğum için ilaç vs kullanamıyorum 😢 Yakı aklıma geldi hamilelikte kullanan var mı aramızda acaba dayanamıyorum artık ağrı ve acıya 😣
Derininannesi_ Huser benim boynum ve omzum cok ağrıyodu yapıştırdım kuzum bi sıkıntı yaşamadım ama doktoruna danışmanda fayda var benim ki sıkıntı olmaz beline yapmadığın sürece demişti. Omzuma yapmıştım bir kereliğine
Mrv_bdk Sakın kullanma cnm bebeğe zararlı olduğunu biliyorum. İnan en çok benim ihtiyacım var şuan yakıya hacamata dışını sık sürekli dinlen. Bel ağrısı geçici bı süreç.