Kubranur11 5+2 gunluk hamileyim ilk gebeliğim . Hamileligimin ilk yunlerinden beri akıntı var norml zamnlrdaki akıntilar gbi kokusu filan yok . Hergün azda olssa geliyor mutlaka. Yaşayan var mı? Daha kadin dogumcuya gitmedim
Kuzeyn_annesi Kubranur11 bende ilk günler sapsarı akıntı oluyordu doktora testte verdim enfeksiyon falan da yoktu kendiliğinden geçti bi kaç hafta sonra
Kubranur11 tiniminihanim_ ya beyaz ya seffaf cok sukur sari veya yesil degil ama insani tedirgin ediyor
Cansu_Aydn Canım Ben 35+2 deyim ilk günden beri var. Doktora söylediğimde sürekli fitil veriyodu başta korktum kullanmadım sonra epey araştırdım kullandım hiç faydası olmadı doğuma kadar da gelecek diyolar enfeksiyonlar dolayı oluyomus🤦🏻♀️