tugbaacng Alpay34 batı bahat ikitelli de normal 4200 civarı, sezaryen de 5200 civarı. Bht klinik tema hastanesi hakkında bilgim yok
Anne88 Alpay34 Canm ben gidiyorum Reşat beye ama doğum ile ilgili bilgim yok bence pahalıdır ,😆 muayenesi bile 409, tl
Basak1636 Alpay34 normal doğumu yılbaşından önce 9.500 demişlerdi sezeryanla arasında çok az fark varmış . Yeni yıl zammıyla 10 bini geçti .