Fatmakyvrgn 12 haftalığım bugün doktora gittim cinsiyet tahmini kız olduğunu söledi. Yanılma payı olma ihtimali warmıdır ? Tahmini dedi sadece net bişi sölemedi
Eslemmiraaa Fatmakyvrgn 12 de bizede %90 kız dedi 16 da kesin kız dedi canım eğer doktorunuz tecrübeli alanında iyiyse doğru görmüştür
Mrv_bdk Fatmakyvrgn 14 haftalıkken kız olabilir pek göstermiyor dedi. 16 haftalıkken kesin kız dedi. Doğum için doktor arayışına girdim 7. Ayımda doğum için tercih ettiğim doktorum 26 haftalıkken erkek bebek dedi. Hala şüpheliyim. Doğumda belli olucak bizim cinsiyetimiz şuan 38+1 deyiz🤣
Ezgiduru Fatmakyvrgn valla 14 15 te dr tahmin yapip 20 de farklı cikan oluyoe bekleyin derim 16 17 ye kadar en azindan.
Fatmakyvrgn Eslemmiraaa tecrübe alanında iyimi bilmiyorum ilk defa gittim o doktora bakalım biraz daha vakit geçtikten sonra tekrar gideceğim ozaman net öğrenmiş olurum
ipekveatlas o haftalarda yanılma olabilir ki zaten tahmin demiş sadece kesin demeden alışverişe başlamayın derim ben
Fatmakyvrgn ipekveatlas aynen öle tahmini kesin demiyorum dedi ilerleyen zamanda net bir şekilde öğrenip öle başlarız alışverişe
ipekveatlas Fatmakyvrgn bizim 14. hafta da %85 erkek dedi pipi gördüğümüz halde bile kesin demiyorum dedi biz yine bekledik 😂 sonuç değişmedi ama demek istediğim kesin demiyosa en iyisi beklemek
Fatmakyvrgn ipekveatlas Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlısı bekleyelim bakalım kesin demedi walla tahmini dedi sadece
Fatmakyvrgn Mrv_bdk az kaldı doğuma bakalım doğduktan sonra net bir şekilde belli olur 🤣kız erkek fark etmez sağlıklı olsunlarda ama yani insan ister istemez merak ediyor
Ezgiduru Mrv_bdk ay bana da 14+1de kiz gibi dedi boyle ileri haftada baska bisi dese kafalar cok karisir haha
busepoyraz Benim doktorumda 10. Haftada erkeğe benziyr dedi ama kesin demedi bidahaki kontrole bakcz artık belli olur inşallah