Nur-01-35 Merhaba . Bugün tam 16 haftalık olduk .doktorda kontrolümüz vardı . Doktor bebeklerin birinde kalbinde parlama var dedi .siz böyle bir şey duydunuzmu size dendi mi
minikkelebegimmmmmm Nur-01-35 forumun arama kısmında kalpte parlama diye aratın.bu posttan o kadar çok görüyorum ki artık bu durumun normal olduğunu düşünmeye bile başladım.postların çoğunda bunum geçici birşey olduğu yazıyordu.sıkmayın canınızı🥰
poncikveannesii Nur-01-35 bende de vardı normal bş durum sadece kalpte olunca korkulacak birşey yok kalsiyum birikmesi oluyor doktor bana doğumdan öncede sonrda gideblir ama gider dedi bu haft gittğmde yoktu kendi doktorma gidince tekrar sorcam 30.haftadayım