Merhaba hamısler sorum olucaktı cocugum ters duruyo bastan berı kafa asıgıda ayaklar yukarıda pozısyonu asla degısmıyo her doktoram gıttıgımde pozısyonu oyle neyse benm vajınalda sıslık var normlmı ama bu hep var enfenksıyonum var pısık gıbı oluyo kabarıyor kremını kullnıyorum gecıyo eşimle birlikte olduğumda asırı yanma şişlik oluyo bu durmu yaşayan varmı