Mrv_bdk Erkek bebekler geç doğar diyorlar doğru mudur? 38+1 deyiz hiç gelmeye niyeti yok oğlumun. Siz kaç haftalıkken doğum yaptınız?
Kbra2727 Cinsiyetle alakası yok bence de ya benim kızım 40+2 de doğum yapmıştım şimdi ikinciye hamileyim cinsiyetimiz erkek o ne zaman doğar allah bilir yani bunu kısmet zamanı dolunca doğuyorlar zaten önemli olan sağlıklı olmaları
yarenaygk34 Oğlumu 37+4 de doğurdum ikinciye hamileyim bakalım bu ne zaman gelecek sağlıkla gelsin bebişler inşallah