Rabialii Kızlar merhaba 12+2 haftalık gebeyim iki gündür kahverengi akıntı ve parçalar geliyo özele gittim herşey yolunda dedi araştırmaya randevu aldım 3 gün sonraya verdi sizce neden yaşayan var mı ?