Meltemkrkmz Var mı bu durumu yaşayan kızlar 😄 15 haftalıkken kız dedı doktor, bugun gıttım 18 haftalık erkek dedı 2 doktora gorundum ıkısıde %95 erkek dedi bende gördüm zaten pipişini şoktayım 😄😄😄 2 oğlum daha var 3ledik 😄
ilaydaelcinn_1 Meltemkrkmz hayırlı olsun tebriiik ederim, sağlıkla gelsin 🌸🤲🏻 bana da dua eder misiniz, gönlümdeki nasibim olsun inşAllah 💙🙈
Anil_Aras35 Meltemkrkmz ayy tırstım şuan benimde 2 oğlan bu kız olsun da çok duaa ediyorum. Bende olmadı ama eltimin doğuma kadar kız dediler doğumda sürpriiiiz erkek 😅
Meltemkrkmz Esraliiii ay yok anam daha cocuk mocuk yok bana Yuksek tansyon var bende buda surprız oldu zaten dogurım baglatcam 😄
Meltemkrkmz ilaydaelcinn_1 tesekkur ederimmm🤗❤️ Rabbim sanada gonlunden ne gecıyor ise hayırlısıyla onu nasıp etsın kuzum benmm❤️❤️❤️💐🥰🥰
Tanemveannesi_ Anil_Aras35 benim kuzenimde de böyle olmuştu ama şey kısmını anlamıyorum organ taraması yapılıyor kromozom sayısına göre bile anlasiliyormus kız mı erkek mi 🤷 ben mi ynlis biliyorum acaba
Meltemkrkmz Anil_Aras35 yaaa bende hep kız dıye dua ettım hatta kesjn kız dedım ilk kız dediler uc hafta sonra erkek oldguunu ogrendım bugun 18+1 iz ben şokkk,😄😄 napcam 4 erkekle eve 😄😄😄
mihraveannesi Anil_Aras35 kız en çokta buna şaşırıyorum ve başıma gelmez umarım evlat ayırttığımdan değil ama kendini ona hazırlıyorsun sonuçta 😂😂
ElisaMom Anil_Aras35 Nasil yaa son ana kadar nasil yanilabiliyorlar devlet hastanesi doktoru mu bunu diyen kontrole mi az gidiyordu neden boyle yanilabiliyor doktor
Tanemveannesi_ Meltemkrkmz ayy en büyük korkum 14 haftadan bu yana kız diyorlardı bugün 18+1 ve dün parti yaptık cinsiyet partisi bide erkek olursa 😂🤭 biz şok
Meltemkrkmz Tanemveannesi_ ay canm keske bekelseydın bıraz yaa partı ıcın accelen neee 😄😄😄 20 yi bekle derimmm😄😄
SekerAnne Tanemveannesi_ ben de 33. Haftadayım tekrar sordum doktora hocam yanılma payı olmaz de mi diye vajinayı gösterdi bak rahatla dedi 😬
Gudu Tanemveannesi_ arkadaşımın başına gelmiştir aynisi 😂😂😂 cinsiyet partisi sonrasi erkek olduğunu öğrendiler şok oldular 😂😂
Anil_Aras35 Tanemveannesi_ ayy hiç bilmiyorum açıkçası yani sağlıklı olması en önemlisi ama doğumda farklı cinsiyet bir çocuk doğması kabullenmesi zor yani inanamaz insan 😀😀 eltim de zaten o benim çocuğum değil demiş benim kızım olcaktı🤣🤣 çocuk bir süre pembe giymek zorunda kaldı.
Meri3220 Tanemveannesi_ Kadın yada erkek farketmez bir insanda toplam 46 kromozom bulunur. Kromozom sayısına göre cinsiyet belirlenmez sadece erkekten gelen sperm X ile döllenirse kız yani xx, Y ile döllenirse erkek xy olur
LawyerEce Meltemkrkmz Bizede 16. Haftada kız dediler taa doğuma kadar kız bildik. Bir doğdu erkek bebek. :D
Rabia344 Meltemkrkmz ayyy banada kıza benziyor dedi 13 haftalık gittiğimde ama ben erkek hissediyorum🙈😍 şimdi 15 şubatta gidecem o zaman 16/17 haftalık oluyor inşallah gönlümdeki nasip olur 🧿🤍 udrasyon resmini atsam tahmin edebilir misiniz sizinki ile karşılaştırıp 🙈🙈🐣
Bkyya Meltemkrkmz bizimde 14 ve 17. Haftalarım da erkek demişlerdi hatta bak pipisi diye pipi gösterdiler ama 19.haftamdayım iki gün önce başka bir doktor muaynemde kız olduğunu söyledi 😁 ayın 2sinde detaylı ultrason var merakla o günü bekliyorum artık kesinleşir umarım
Meltemkrkmz Bkyya ayyyy valla mı Allahım mm umutlandım suan kız bende 2 tane oğlan var hep kızım olsun diye dua ettim erkek dedı doktor işte 2 hafta sonra benimde detaylı usg var dua edeyim de barı belkı son dakka golü olur 😄 senin ılk cocuk mu tatlım
Rabia344 Meltemkrkmz https://imgyukle.com/i/oeoiKo https://imgyukle.com/i/oeohHjhttps://imgyukle.com/i/o3CXjH https://imgyukle.com/i/o3CcUA bak bakalım canım nedir 🐣😍😂
Haydi Meltemkrkmz ya hayırlı olsun aynısı başıma geldi gerçekten olmaz dediğimiz şeyler oluyo hakkımızda hayırlısı 😂🤲
ilaydaelcinn_1 Meltemkrkmz çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸🤍🤲🏻 Rabbim 3 evladını da sana bağışlasın inşAllah 🧿