ikicocukmeselesi 8 gün yatmistim , 2 kez korumali film cekildi, parol serum ve ates dusurucu disinda bisi yapmiyolar , oksijeniniz yetersizse hava veryolar sürekli hava maskesi ile duryosunuz , refakatci kesinkkle yasak, koridora cikmak bile yasak malesef ..