KaderGlserinOk Hanımlar bebeğim bu aralar sol tarafta toplanıyor ve kaburga kısmımda yumruk gibi bir şey hissediyorum elimi kolumu başka bir şeyi mi çözemedim ara ara sert şekilde vurunca şiddetli ağrı oluyor bu durumu yaşayan var mı normal mi artık böyle olması göbeğime bakınca resmen sol taraf daha şişik duruyor 37+4
Nlyakts KaderGlserinOk 34 haftadayim benim de ayni gobegim oyle yamuluyor ki sol sisiyor sag cokuyor falan bebek dönüyor asagiya dogru ondandir normal diyorlar cevremdekiler ama bayramdan sonra doktorumla konuscam bakalim o ne diyecek