Bilge_94 inşallah sag sağlim atlatırsınız eşim ve annem test verdiler ikisi de pozitif çıktı covid olmuşuz malesef😔 ablam da kötü olunca doktoruna gitti kalp atışını duymuşlar bebek iyi durumdaymış gölünüzü ferah tutun ablamın ateşi cok yükselmişti baya kötü durumdaydı yine de bir sıkıntı olmadi çok şükür. Ben de bebeğimi götürdüm doktorumuza hasta değilmiş Allah koruyor gerçekten.