Merveyldrmmm üç çeşit ana kucağı denedim prego gaby, joie sansa,babybjörn bence ana kucağı gayette gerkeli bir şey. Eğer bebekte severse insanın hayatını baya kolaylaştııryor prego manueldi bebeğim hiç sevemdi içinde huzursuz oldu joie sansa otomatik sallanırıd bebeğim onu çok sevdi üç dört ay götürdü bizi sonra biraz hareketlensin boş boş yatmasın diye babybjörn aldık bide üstüne oyuncak aparatı aldık baya ilgisini çekti bir kaç ay kullandık tavsiye ederim şimdi olsam ilk 3 ay için 4 moms sonra 9 aya kadar babybjörn sonrasında da baya uzun süre gidecek nuna leaf alırıdm tabi herkeisn kendi bileceği bir iş ama ay ay gelişimine göre en mantıklısı bu bence ha tek bir tane alayım diyorsanız 4 moms ve diğer eletrikli ana kucakları max 1 yaşa kadar, babybjörn 18 aya kadar, nuna 60 kg ye kadar kullanılabiliyor size en uygun gelen hangiis ise onu tercih edebilrisniz