Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar boğazım aşırı derece de faranjit olmuş doktorum da Largopen diye bir ilaç yazdı antibiyotik ama ben içmeye tereddüt ediyorum sizce bir zararı var mı
Nurgul23karasu Minnakkurabiyeveannesi27 kendi kadin dogum doktorunuza da danisin onaylarsa kullanin bnm dis ile ilgili problemim olmustu doktorumun onayiyla kullandim bir sure
ipekveatlas Minnakkurabiyeveannesi27 eczacıyım kullanılabilir hamilelikte eğer penisilin alerjisi yoksa. bebeğe de sana da bi zararı olmaz ishal yapabilir bol su yoğurt tüket ve düzenli olarak kullan.. enfeksiyon bebek için emin ol daha da zararlı. 5 gün dediyse 5 gün kullanmalısın
mirage333 Minnakkurabiyeveannesi27 benimde bogazim çok kotu faranjit dedi acil doktoru ama hicbir ilac vermedi sadece parol kullan dedi. Sonrasinda test yaptirdim covid pozitif cikti. Bikac gundur grupta cok fazla denk geliyor, herkes faranjit oldum yaziyor ve covid cikiyor. Korkutmak istemem ama sizde bir test verin isterseniz.
moom222 Minnakkurabiyeveannesi27 cnm bende sekiz haftalıkken kullandım boğaz enfeksiyonu bnmde çok yoğundu ve zor du bir hafta idare ettim kullanmak istemedim ama olmadı dayanamadım acildeki doktor hamilelerin kullana bileceği aguamentin bid adlı antibiyotik verdi doktorumda kulla bilirsin demisti
Minnakkurabiyeveannesi27 Nurgul23karasu bana kendi doktorum yazdı zaten dün kontrole gitmiştim bayağı ilerlemiş o yüzden antibiyotik yazmak zorundayım dedi ama yine de bende kullanmaya korkuyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 mirage333 doktorun gerek görmedi canım bazı sorular sordu ona göre yoksa test yaptiracakti zaten
Minnakkurabiyeveannesi27 moom222 aynen bende 1 hafta bekledim ama geçmediği için mecbure kaldım o yüzden şimdi içime sinmese de kullanmak zorundayım 😔
Payan Minnakkurabiyeveannesi27 enfeksiyon daha zararlı ben de dişimden dolayı kullandım,diş doktorum da en iyi arkadaşım hamilelere veriliyor korkma demişti,sizi çok iyi anlıyorum ama enfeksiyon varsa yapacak bir şey yok kullanın muhakkak
Minnakkurabiyeveannesi27 Payan aynen öyleymiş enfeksiyon daha zararliymis bebek için doktorum da öyle dedi o yüzden mecbur kullanacagim