Aysegulsrky benimde düşük riskim var aslında düşük riski mi bilmiyorum doktorum tedbir amaçlı progestan başladı bana. Rahimde az kanama alanı göründü sanırım ki kanamam olmasın diye verdi. Yatamıyorum dinlenemiyorum maalesef , 3.5 yaşında kızım var. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum folikasit kullaniyorum. Bol bol meyve yiyorum süt içiyorum. Ev işi ile uğraşmıyorum çok fazla. Genelde ayağımın altına yastık koyup yatıyorum. Kimyasallardan korunuyorum makyaj krem vs kullanmiyorum. Abur cubur yemiyorum dikkat ediyorum yani elimden geldiğince inşallah düşük olmaz.