SevcanahinBingl ay tsk ederm canm saol bende ona göre hazirlaym artk yavas yavas ben odada hazirlik yapmicam yurt disindaym ve malesf burda öle bisey yok oda süsleme faln özel doktor falanda yok zaten hastaneler özel gbi ve gerek duyulmuyo keske olsaydi turkiyedeki gbi bende yapardm belki güzel olurdu rabbim saglikla kavusmayi nasip etsn kuzucuklarimiza insallah