Benim de ilk gebeliğimdi sezeryan oldum ikiz gebe olduğumdan belden uyuşturma oldum bebeklermin o ilk anına şahit olmak için güzeldi bebeklerin o sesini duyunca korkuya dair hiçbişi kalmıyor uyuşukluk geçince o ilk ayağa kalkma biraz zorluyor onun dışında ben ikinci günüsü duş bile almıstım ayakta tüm işlerimi falan da yapabiliyordum