EsraTmr Selam arkadaşlar saat 18:22 de Kahramanmaraş ta deprem oldu çok kötü salladı korkudan bi an fırladım koltuktan ve sonrasında kasıgıma bi ağrı girdi şimdi de girip cıkıyo o ağrı korkudan boyle şeyler olur mh 😔😏
Badgirl_ mrvvt hangi ilcedesin canmmm bende nizipteym bizde hissesttik 33+3 günlgm bende korktum bian 4. Kat evimiz nasl sallandi
EsraTmr Onikişubattayız canım evim 8. Katta TV ünitesi o kadar sallandı ki devrilmek üzereydi bir çok şehirde hissedilmiş merkez üssüne 29 km kaldığımız yer o yüzden daha çok hissettim Rabbim afetten korusun
Busu48 Bende Gaziantep’deyim annelere geldim bayağı vurdu burayı da 8. Kattayız ama salladı bayağı korkuttu çünkü geçen sene Bodrum da yakalanmıştık depreme orda yaşıyorum temmuz ayının sonlarına doğru eve girememiştik o korkuyu yaşadım tekrar ..
Kaderyasu Onikişubat merkez de oturuyorum berjer yerinden oynadı avizeler su sebili çok kötü sallandı. Kızıma koşuyordum yer ayağımdan kaydı. Rabbim beterinden korusun 🙏🏻