Harleyquen Kızlar merhaba, ben dün gece kasık agrım nedeniyle acile gittim. Beta hcg sonucum <1.200 yazıyor bu ne demek. Adetim henüz gecikmedi. 2 gün var adetime daha ancak bu sonucu anlamadım Bi bakar mısınız?
Birgul Harleyquen sonuç negatif canım ama adetin daha geçmemiş çıkmamışta olabilir. Gecikirse tekrarla bence testi.
Deletedmom_7 Harleyquen bu sonuca göre gebelik yok. Ama test için henüz erken. Benim adetten 2 gün önce yaptığım test negatifti. Şimdi 6 haftalık hamileyim. Gecikme olursa tekrarlayın.
Harleyquen Ysgl26 haklısınız her seyin bir vakti var, tesekkür ederim elimden geleni yapıyorum stres olmamak için
Harleyquen Deletedmom_7 gecikmem olursa tekrarlayım bende cok tesekkür ederim. Saglıcakla kucagınıza alırsınız inşallah 🙏
Deletedmom_7 Harleyquen geç döllenme diye bir gerçek var. O yüzden hemen belli olmuyor ümit kesmek için erken 🙂