Merhaba canım anneler. 32+6 haftalığım gece uykumdan uyandıran bir ağrı çektim kasıklarımın her iki tarafı da kramp gibi kasılmış haldeydi. Yataktan zor kalktım sanki bebek her iki tarafta toplanmış gibiydi ve belim ağrıdan uyuşuk durumdaydı resmen. Baya uzun sürdü sonra uyumuşum şu an ara ara oluyor gece ki kadar şiddetli değil ama sancı böyle mi oluyor??