Leylasiva21 23+4 haftalik hamileyim tansiyonum yüksek cikiyor sürekli benimle aynı durumu yaşayan var mı
Gizgizgiz Leylasiva21 çok geçmiş olsun tansiyon çok önemli bu kadar yüksek rakamlarda doktor eve gönderse bile gitmeyin bence kardiyoloji ile beraber götürülmesi gereken bir gebelik gibi duruyor
Leylasiva21 Elifgoktug1 yok gecen hafta cuma hastanedeydim sikinti yoktu pazartesi gününden beri böyle
Suigeneris Leylasiva21 ben ikili test yaptırdığım gebelik tansiyonu riski çıktı. Doktorum 25.haftadan sonra kendini belli ettiğini söyledi. O yüzden ikili testten beri ecoprin kullanıyorum. Benim de özellikle geceleri yükseliyordu.
papatya981 Leylasiva21 canım bence hemen git hastaneye veya sağlık ocağına daha dün kontrolüm vardı doktor dedi tansiyonun falan yükselir se hiç bekleme sakın ya sağlık ocağına ya hastaneye git dedi gebelikte tansiyon çok önemli
okuyor Leylasiva21 böyle bir şeyi gördüğünüz an acile gidin. Mesajı okuyacak olan anneler için de yazıyorum bu uyarıyı. Benim doktorum 15e çıkarsa eğer hastaneye yatıracak gebelik zehirlenmesi olsun olmasın.
ipekveatlas 17 cok yüksek maalesef. idrar da protein kaçağı var mı? ben de takip ediyorum bana 14/9 sınır dediler
Hirakus25 Bende 30 haftalığım ödem şikayetiyle acile başvurdum tahlilleri temiz çıktı çok şükür protein kaçağı yok en yüksek 13-8 gördük doktorum alfamet başladı günde 2 kere alıyorum
Leylasiva21 papatya981 hastaneye gittim tahlil yaptilar idrar toplanacak ona göre karar verecek inşallah bişi cikmaz
Gizgizgiz okuyor çok haklısınız 15 bile çok yüksek bebekler bu dalgalanmayı kolay tolera edemeyebilir okuyan ve başına gelen herkes acile gitsin böyle bir durumda
Leylasiva21 Gizgizgiz teşekkür ederim Allah razı olsun Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ben zaten kan hastasiyim iki haftada bir kan aliyorum serum gibi bide bu tansiyon çıktı nasil sonuna kadar gidecem bilmiyorum