Kızlar 37 haftalık hamileyim bazı zamanlar bebeğim bi yerde toplanıp kasılıyor ve o sıra belimden kasığıma tek taraflı bıçak saplanır gibi bi tarzda ağrı oluyor yatıyorsam kesinlikle tek başıma kalkamıyorum hareket edemiyorum sonra geçiyor.
Şimdi bu rahmi doğuma hazırlayan bi kasılmamı yoksa doğum sancısıda aynı böyle sıklığı 5 dakikaya düşünce mi oluyor ?