Iyi günler arkadaşlar bende kendimi bildim bileli kokulu akıntı ve mantar var malesef evlenmeden önce de tedavi oldum fitil krem hap evlendikten sonra da ama malesef kullanırken geçiriyor bir süre sonra ne kadar dikkat etsem de başlıyor şuan 2 buçuk aylık hamileyim doktoruma söyledim fitil verdi kaşıntı içinde hindistan cevizi yağı sür dedi sirke kaşıntı ya iyi geliyor diye onu sordum kullanma dedi ne yapıcam bilmiyorum aynı durumda olup geçiren yada bitkisel önerisi olanları bekliyorum