Sessizprofil minnaginannesi mart 3-4 gibi alırız dedi doktorum 36ya giriyoruz 38 hafta içindeyken alacak iki sezeryan arası 27 ay falan oluyor benimde
Tazeanne0134 Ela-Ege evet yapıyorlar benimde ilk sezaryen oldu mecburi en azından deneyecez bakalım nasıl olacak kazasız belasız olur en az 2 sene ara olması lazımmış canım
Minnosbaby Ela-Ege eğer iyi bir doktora düşersen yapabilirsin canım ama maalesef hemen 2.ciyi de sezeryan yapıyorlar şimdi
MelekMervertlek minnaginannesi 31+3de randevumuz vardı ben sormadan kendisi söyledi 39+0da sezaryen olacak