Cerennnn5858 bende çektirmiştim rahim filmi tüplerim açıktı , banada doktorlar bu çikolata kisti gebeliği geciktirir ama engel olmaz diyorlardı, çikolata kisti haricinde hiçbir sorunumuzda yoktu amh en son baktırdığımda 2,03dü. Ben beklemek istemediğim ve de tüp bebekle hemen olacağını düşündüğüm için tüp bebek tedavisine başlamıştım. Gittiğim doktorlar arasında sadece tüp bebek doktorum iç organlarında göremediğimiz yerlerde yapışıklık yapmış olabilir bunuda açıp bakmadan bilemeyiz dedi. Siz ümitsizliğe kapılmayın,böyle hamile kalan çok kişi var rabbim en kısa sürede daha fazla aratmadan nasip etsin inşallah 🙏🏻