hunilimom MihrimahVeAnnesiii ilk gebelikte dusukten sonra vurulabilir vurulmaz ise hamile kaldığın da test yapar doktor negatif çıkar ise takip altına alır 28. Hafta da yada daha önce kanaması olursa o zmaan iğneyi vurur benim ilk gebeliğim de 28. Hafta da artı doğum da yapıldı suan 2. Ye hamileyim kan testinde negatif çıktı 28. Hafta da yapılacak
Boniboncuk MihrimahVeAnnesiii düşükten sonra da yapılması lazımdı canım Benim bir kaybım oldu o sıra yapıldı
MihrimahVeAnnesiii Boniboncuk Buna hiç yapmamışlar ama akıllı arkadaşım sanırım söylememiş çünkü doktor en başta niye söylemedin diye kızıvermiş
Gamze01- Bizde de kan uyuşmazlığı var doktorum kanaman olursa 72 saat içinde iğne olman lazım dedi 27+1 haftalık olduk ilk gebeliğim şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadık . 28. Haftamda hem test hem de iğnem var.
Oznurkk MihrimahVeAnnesiii gebeliğini öğrenir öğrenmez doktora gidip iğnelere başlamalı. Arkadaşım iki düşük yaptı sonradan doktor gebe olduğunu öğrenir öğrenmez gel ilaca başlayalım demişti