Slvrhsyn32 Heellooööğğ 😂 Merhaba kızlar bende anlatayım hikayemi 13 Ağustos son günümdü ama bende tık yok en ufak bi sancı falan hissetmiyorum klasik küçük kasılmalar falan sadece başım dönüyordu neyse o gün gittim hastaneye tansiyonum 15.10 çıktı beni nst ye bağladılar iyiydi sıkıntı yoktu ama tansiyonum yüksek olduğu için yatış verdiler bana. Çok heyecanlıydım doğsun istiyordum ama bide korkuyordum işte 😂 beni yoğun bakıma aldılar ameliyat kıyafeti falan kayınvalidem vardı yanımda beni sakinleştirdi neyse gittim ilk defa alttan muayene yaptılar iğrenç bi şeydi nerden geldiğimi şaşırdım doğrusu sonra bana 1 cm açılma var dediler gözlem odasına aldılar açılmam kolay olsun diye balon taktılar ama ne kadar iğrenç bi şey o ya nedir o sancı öyle eşim geldi onu görünce ben istem dışı ağlamaya başladım oda beni sakinleştirdi geçecek bunlar bebeğimizle çıkıcaz bu kapıdan diye biraz konuştuktan sonra çıkarttılar onu aradan 12 saat geçti ama nasıl geçti gelinde bana sorun 😔 taktıkları balon sayesinde 5.6 cm açıldı beni Doğumhaneye aldılar suni sancı taktılar sanırım bi tane taktılar hatırlamıyorum berbat sancılar başladı belim çıkıyor sandım 7.8 saat daha beklettiler beni 10 cm olunca alcaz Doğuma diye bekledikten sonra oldu 10 cm ıkın hadi biraz daha ıkın 🙄 1.5 2 saat uğraştılar en sonunda doktor olmuyor üst çatı dar geçmiyor çocuğun kafası dedi hemen beni sezaryen a aldılar oğlum 5 dakika içerisinde doğdu anlamadım bile ne olduğunu bi anda ağlamasının sesiyle kendime geldim bana gösterdiler bi kez öpebilir miyim dedim Allahım o an ki duygu tarif edilemez ağlama annem dedim sesi kesildi BÖyle bir aşk yok 😍 şimdi yanımda uyuyor mışıl mışıl bi süt sıkıntımız oldu çok şükür geliyor şimdi ama Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️