Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim kovid aşısı olmak istiyorum ama korkuyorum hangi aşı olmalıyım nasıl olacak bilmiyorum siz aşı oldunuz mu?
Aslylmz Hafta 1. Doz 21 de 2. Doz biontech oldum canım bir sorun yasamadım cok sukur. 3. Doz daha cıkmadı 34. Haftadayım doktora sorucam cıkarsa onuda