Gezginmuallime Yatak istirahati verilip de nadir de olsa ayağa kalkan var mı ?Mesela yemek yemeye kalktıktan sonra biraz balkonda oturuyorum çok sıkıldığım için yada arada bi buzdolabından bir şey almaya kalkıyorum .Vicdanen huzursuz oluyorum .Siz hiç kalkmadan yatabiliyor musunuz ?
DeryaOsman Gezginmuallime bende yemek ve tuvalet dışında kalkmayaya gayret ediyorum yaklaşık 2 aydır bu şekildeyim çok sıkıcı, çok bunalıyorum ama yapacak birşey yok hayırlısı ile zamanında gelsin inş. Bebişler 🙏
3434333 Gezginmuallime Zehrayrr rabbım yardımcın olsun kuzum benımde salı yatışım yapılacak aynı nedenden dolayı korkuyorum bejde çok
nurucararslan Bana da dün itibariyle doktor yatış verdi sürekli dışarı dahi çıkmak yasak bende senin gibi bi yemeğe kalkıyorum bide wc. Başka Yok malesef
Seyma_ nurucararslan neden verdi canm riskin neden kaynaklanıyormus? Bastan beri var mydı bi anda mı cktı
nurucararslan Seyma_ bebişin başı aşağı dönmüş canım çok erken daha çatı ağrım çok fazlaydı 100 gün var normalde Doğuma en azından 80 günü atlatalım ddi doktor bayram gezmesi dahi yasak hayırla gelsin de tek bebişler yeter ki yatalım