Murvett Ozge_ozge d vitamini ölçümünü yaptırıp ondan sonra ihtiyaç varsa kullanılması önerilen bir vitamin ihtiyacınız yokken alırsanız başka sorunlara da yol açabilirsiniz
denizvebulut Ozge_ozge ben hem kendime hem 3 yaşındaki oğluma kış aylarında d vitamini mutlaka kullanıyorum. Gebelikten önce de kullandım, gebeyken de doktoruma sorup kullanıyorum.
Ysgl26 Haftada başla demişti doktorum başladım. D vitamininin bi sakıncası olmaz kışın normalde de kullanabiliyoruz zaten. 12. Hafta itibariyle başlayabilirsiniz. Bana kan falan bakmadı doktor henüz. Önümüzdeki hafta bakıp gerekli vitaminleri başlarız dedi
BusAnna34 Ben gebelik düşünüyorum dediğim zaman doktor 15 damla d vitamini ve folik asit başlatmıştı kan testi felan yapmadan ama 2 ay önce düşük yapmıştım ondan dolayı mı bilmiyorum