u90 Hamile olduğumu çok erken öğrendik, beta düzenli artacak mı kese görünecek mi vs derken kimseye kalp atışına kadar söylememe kararı aldık daha sonra 4+4te keseyi gördük ve bir dahaki randevumuz 6+2de olduğu için kocam sağolsun dayanamadı uçan kuşa söyledi, ben dayanabilsem 3. Aya kadar kimseye söylemezdim şahsen. Sağlık olsun, Allah’ın izniyle kucağımıza almak nasip olur inşAllah.❤️