Yesimmm93 Kızlar doğuma aksılık olmazsa 3 hafta var ama o kadar beklemez benım oğlum 😂 bu humana çayını süt olsun diye şimdiden kullansammı açaba göğüslerim çok yumusak sankı süt olmaz gibi bende desteklıyım dedim şimdiden
deletedmom503 Yesimmm93 Ben kullanmıstım cok da memnun kalmıstım ilk oglum da ama dogumdan itivaren basladim sutum cogalinca biraktim once baslamak gereksiz olabilir🤔
Yesimmm93 deletedmom503 birkaç yerde okumustum 2 hafta önceden baslayın falan duyurdu ama bilemedım ne yapsam, bide rezene kimyonlusu var onu süt yapıyor stell tea olanmı ,çok Cahilim valla bu konuda 😂
deletedmom503 Yesimmm93 Kimyonlu olan gaz çikarmada yardimci olur rezene de gaz icin zaten tercih sizin ama dedim ya bebeginiz bir dogsun sutunuz olmazsa alin icin gazli olursa kimyonlu alirsiniz tercihe gore