İlk doğumumdan birkaç ay sonra o ağrılar başladı bende . Gidip ağrı kesici serum taktırıp dönüyorduk . En son safra taşı kanala kaçtı , sarılık oldum ayrı bir ameliyatı vardı . Medipol megada yaptırdık . Sonra gene ağrılarım oldu birkaç ay sonra bu sefer safrayı aldırıp rahatladım . Allah kimseye yaşatmasın sadece anlık rahatlama için sıcak su torbası iyi geliyor ama çözüm değil .