Gagi Kızlar selam. Cumartesi eşim kaynım kaynanam yemeğe gittik. Kaynım pazartesi eşim salı ateşlendi. Oğlumla bende ateş yok ama grip belirtileri vardı. Kaynimla eşim pozitif malesef. Doktorum sende pozitifsindir dedi😭 şimdi ben ne yapayım. Portakal yiyorum bol bol. Hiç hazirligim yoktu. Hemen bebeğin kıyafetlerini yıkadım akşam ütüleyip çantamı hazırlayacağım. Nolur nolmaz diye. Eşim maskeli genelde başka oda da takılıyor ama 3 yaşında bebe olunca bizden çok fazla uzak kalamıyor. Oğlan hep babasının yanına kaçıyor. Önerilerinize ve dualarınıza talibim 🙏🙏🙏
Gagi Anneoluyorummmm 3 doz aşım var sonuncuyu 5 hafta önce oldum zaten. Benimde şu an çok hafif geçiyor ama telâşlandım biraz . Her öğlene aksama çorba yapmaya çalışıyorum portakal yiyorum
Omerhuma bende iki gun sitma ve atesim oldu, iki gun sonra bu sikayetlerim geçti ama öksürük ve burun tikankligi var, bende corona miyim acaba, dogumuma da bir haftadn az kaldi
Gagi Omerhuma ay mutlaka test verin kontrolde olun. Doğum çok yakınmış. Doktorunuz ona gore önlem alır en azından
Anneoluyorummmm @Gagi Benim aşım yokdu olmamasına rağmen vok hafifti Allahıma şükürler olsun. Kan sulandırıcı söyledim doktor ?