Merhabalar herkese. 30 haftalik hamileyim. Genital mantar yüzünden fitil kullandim gecmedi. Doktor simdi BİOKADİN fitil verdi. Bu gece başladım ama felaket bir gece geçirdim. Ağrıma, zonklama, batma ve acımadan uyuyamadim. Kullanan herkeste mi boyle oluyor acaba? Yani böyle olmasi mi gerekiyor? Dayanılmaz bir acıydı. Şimdi hâlâ ağrıma hissi var vajinada. 😟