Kızlar merhaba 33+4 deyiz ve kaç defadır nst yapılıyor ama bebeğim nst de çok az hareket ediyor bundan öncesinde suyumda azalma olduğu farketmişti düzene koyulmuştu ama şu an da da bebek hareketli olsun istiyor normal ustrasonda hareket ettiği görünüyor ama işte nst de yok hareketi dün kontrole gittim yine hareket yoktu doktorum bu bebeği 37. Haftaya kadar içerde tutmamız lazım dedi sizce ne yapabilirim ve doktorum neden 37. Haftaya kadar dedi anlayamadım bilgisi olan bu durumu yaşayan oldu mu?