YmsGEZER üzülme canım kaç haftalıksın eğer dış gebelikse çok uzatmadan ilaçla sonlandırmaya bak mayıs ayında dış gebelik geçirdim ben bekledim doktorum bekleyelim dedi daha doğrusu ve sonunda dış gebelik tüpte olduğu için tüpün biri yırtıldı hem ameliyat oldum hem tüpüm alındı.. şükür tek tüple hamileyim..