Canım geçen hafta aynı durumu yaşadım. Zamanında adet oldum ama adetim 15 gün sürdü daha sonra test yaptırdım hamileyim ama hcg 51 doktor kimyasal gebelik olabilir 2 günde bir değerlerini kontrol edelim dedi ve değerim düştü bebekte gitti . Yükselme durumu olabilirmiş ama değerin düşse bile canını sıkma şöyle düşün en azından gebe kalabiliyorsun. Bunu düşünerek rahatla içini ferah tut .