ErenArden Nesliiiiiiiii ay o bekleyiş çok sabırsızlandırıyor insanı benimde oğlum var şimdi kız olsun diye çok dua ediyorum 😊🤍 onuda 5 şubatta öğrencez inşallah diye umut ediyorum 🤍😊 Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤍🤍🤍
Nesliiiiiiiii ErenArden ay evet inanılmaz sabırsızlandırıyor☺️Bizde daha 24 şubatta öğrencez hayırlısıyla inşallah gönlümüze göre verir rabbim🤲🏻☺️☺️
ErenArden Nesliiiiiiiii amin inşallah 🤍 buraya ikimizde inşallah kızımız oldu diye yazarız 😊 ay bende 11+2 den beri bekliyorum şuan 15+3 teyiz işte son 1 hafta kaldı nerdeyse 😊