Zmervetk hndnnn 36+1 iz bizde kızımla. Vallahi az kaldı. Heyecan korku mutluluk herşey karışık artık🤣🙈sizde durumlar nasıl :)
hndnnn Zmervetk Bende de aynı ikinci doğum ama hiç bişey değişmedi hatta korku endişe daha fazla şuan evde bekleyen evlat olunca 😔🤲
Zmervetk hndnnn senin ki daha fazladır tabi. Hem doğanı düşüneceksin hem doğuracağını. Sonra evdeki halleri aman nasıl olcaklar. Aman sağlıklı sıhhtali doğsun minik. Evdeki de zaten emin ellerde olur sen yokken. Allah ikisini de size bağışlasın 🙏
hndnnn Zmervetk Amin İnşallah hepimiz sağ salim kavusalim sağlıklı olsunlar başka bişe istemiyorum 🤲💖
m1g2c3y4c5d6 Benim normal doğum olacak İnşallah rabim hepimizin hakında hayırlı olanı nasıl ettsin İnşallah