Etgrlgz Kızlar selam, şehir dışından geleceğim doğum için. Acaba Bursa’da doğum ücretleri ne kadar bilginiz var mı
Pinos-161 Etgrlgz merhaba ben Esentepe hastanesinde doktorum doğumu sorduk 5bucuk dedi kuzenimde hamile Osmangaziye gidiyor onada 4bucuk demişler
EceDrn Etgrlgz çekirge doruk tıp sühendan hanımın ücreti 5500 epidural olursa +1000₺ Diğer doktorların 4500 doğum ücreti. Güzel olan yanı paket içeriği öyle bomboş odaya doğuma para vermiyorsunuz oda kapı süsleme prof. Fotoğraf çekimi sınırsız poz hem oda da hem ameliyathanede kuaför hizmeti ikramlar(tatlı şerbet meyve kahve vb) yeni doğan paketi +1 muayne 🤗 @Elifmevarhen Bu arada jimerlede görüşmüştüm fotoğraf çekimi amatör extra birini tutmanızı öneririm kuzenimde orda doğum yaptı çok berbattı fotoğraflar birde yeni doğan yoğun bakım olmadığını duydum iyice araştırın.
Momgirl16 Pinos-161 cnm meraba hangi doktor acaba bende oraya gidiyorum sali kontrolum var fiyat alıcaktikta cok soylemisler 1ag knce 4 bindi ya zaten muayenelerde uçmuş 230dan 265 e çıkardıklar 🤦🏻♀️😔
yrnurer GamzeBaz Bende osmangaziye gidiyorum da ücreti doktorla mi görüşüyoruz yoksa başka yerle mi Bide doktorunuz kimdi acaba
amineravza Elifmevarhen doktor ondandır büyük ihtimal , bizim doktorumuz dışarıdan gelicek o yüzden o fiya. Paketin içerisinde neler var peki
Elifmevarhen amineravza yok bizimde dısarıdan gelicek doktorumuz.belki doktorun kendisi için aldıgı fiyat fark ediyordur bilemiyorum.anne babaya meyve tabağı pasta şerbet anneye diyetisyen hizmeti bebeğin ilk kontrolleri vs ayrıca pcr testi 10 kare poz paket içinde
Pinos-161 Momgirl16 evet bir anda arttı 215le başlamıştık bizde ama normal şartlarda bu sene için doğum ücretinin böyle olacağını söyledi neşe solak korkmazere gidiyorum ben siz peki
Pinos-161 Momgirl16 mayısın 7si gösteriyor son tarih bakalım ne zaman olacak :) sizin peki memnunmusunuz doktorunuzdan
Momgirl16 Pinos-161 bende memnunum ya cok şükür 😇 benimde mart 29 12 nisan arası sezeryan istersem 29 mart beklersem nezman olursa artik bakalim🙈 korkuyorum ama büyük ihtimale sezeryan seçeceğim 😭😭
Pinos-161 Momgirl16 ya allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin az kalmış bende cok korkuyordum ama sonrasını düşündüğümde normal doğum diyorum ama Bebiş nasıl gelmek isterse sağlıklı gelsin de ikisi de olur 😍😍