Benimde bugün pozitif olarak 4. Günüm ıhlamur içiyorum kemik suyu çorba içiyorum sürekli. Kan sulandırıcı iğne verdi doktor ve çinko ilacı birde boğazım çok ileri derecede faranjit olduğundan sprey verdi o kadar. 12. Haftaya girdik düşük riskim vardı başlarda kanama olmuştu şimdi o kadar korkuyorum ki bebeğe birşey olacak mı diye