Pinarr35 Hsynva7991 bende26+3 haftalik riskli ikiz gebeyim gecen hafta atlattim.kontrole gttm su anlik bir sknti yokk kovitin plesntadan gecmedigini okudum
Minikimin Bende 5 hastalıkken covide yakalandım ve şimdi 6+1 deyim. Daha kalp atışını duymadım bastıramadım inşallah her şey yolundadır. Bilgisi olan varsa lütfen yazsın