Hanımlar merhaba. Bugun kontrolumuz vardi nst de kalp atışı sabit cikti. Çatı muayenesinde doktorum kemigimin basık Rahim önünde de cep olduğunu söylemişti. Bugun cepten dolayi riske atmak istemediğini söyledi ve sezaryena alacak. Su an sonda ve serum takildi. Gercekten damar yolu daha çok acıtıyor sondadan.